Z dniem 13.07.2018 r., wychodząc Państwu naprzeciw, wprowadziliśmy promocyjne ceny na wybrane produkty.

Dodatkowo, wprowadzamy również dla Państwa atrakcyjne rabaty.
I tak, już przy zamówieniu netto: 2500-5000,00 zł otrzymacie Państwo rabat 5%
Natomiast przy zamówieniu netto: powyżej 5001,00 zł otrzymacie Państwo rabat 8%.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

1. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej lub jakościowej w zakresie uszkodzeń w transporcie jest spisanie w obecności osoby dostarczającej zamówienie (kurier) poprawnie wypełnionego protokołu szkody. Protokół ten koniecznie powinien zawierać informacje o:
a. danych Klienta
b. dacie dostawy
c. kurierze
d. uszkodzeniu opakowania zewnętrznego
e. o znakach ostrzegawczych umieszczonych na opakowaniu.
Tylko w ten sposób spisany protokół jest podstawą do roszczeń reklamacyjnych. Protokół szkody Kupujący zobowiązany jest załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego.
2. Wszelkie widoczne wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów meblowych, kart instrukcji montażu a także błędnie zrealizowane zamówienie powinny zostać zgłoszone pisemnie, faksem lub mail’em (mail sklepu podany na stronie www) do Sprzedawcy w terminie nie później niż do 7-miu dni od chwili odbioru towaru. Reklamacje w innej formie nie będą przyjmowane i rozpatrywane.
3. Nie stanowią podstawy do reklamacji:
a. różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi a wynikające z: zwykłych różnic materiałów naturalnych (np. wybarwienie, usłojenie)
b. różnice odcieni kolorystycznych pomiędzy dostarczonym towarem w stosunku do jego wyglądu w ofercie internetowej a wynikające z ustawionych parametrów monitora lub przeglądarki internetowej Klienta
4. Dokumentem koniecznym do zgłoszenia reklamacji jest dokument zakupu (kopia faktury VAT lub paragon).
5. W przypadku nie uznania zasadności reklamacji, Kupujący zostanie powiadomiony o stanowisku sklepu (e-mailowo lub w inny sposób) w terminie 14 dni z podaniem uzasadnienia decyzji.
6. Reklamacje zasadne realizowane będą w pierwszej kolejności poprzez wymianę wadliwych elementów, naprawę produktu oraz uzupełnienie ewentualnych braków.
7. Termin likwidacji reklamacji wynosi 30 dni roboczych od wpłynięcia i zaakceptowania zgłoszonej reklamacji przez Sprzedawcę.

Zwroty

1. Klient ma prawo w ciągu 7 dni dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Punkt ten odnosi się do klientów – osób fizycznych dokonujących zakupu na potrzeby własne. Towar należy odesłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz załączonym dowodem zakupu. Zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany na podane przez Klienta konto w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu przez Sprzedawcę z zastrzeżeniem iż, w przypadku dokumentu zakupu w postaci faktury - termin ten liczy się dodatkowo nie wcześniej niż odesłanie przez kupującego podpisanej korekty faktury VAT do siedziby Sprzedawcy.
2. Koszty transportu zwracanego produktu do i od klienta pokrywa klient.
3. Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony i nie nosi śladów montażu. Towar musi być zwracany w oryginalnym opakowaniu. Sklep wskazuje adres gdzie Klient musi wysłać lub dostarczyć towar.
4. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem oraz uszkodzonych.
5. Sklep nie przyjmuje zwrotów mebli wykonywanych na indywidualne zlecenie Klienta.



Protokół reklamacyjny
Reklamacja towarów przez Klienta


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl