Z dniem 13.07.2018 r., wychodząc Państwu naprzeciw, wprowadziliśmy promocyjne ceny na wybrane produkty.

Dodatkowo, wprowadzamy również dla Państwa atrakcyjne rabaty.
I tak, już przy zamówieniu netto: 2500-5000,00 zł otrzymacie Państwo rabat 5%
Natomiast przy zamówieniu netto: powyżej 5001,00 zł otrzymacie Państwo rabat 8%.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Gwarancja

Gwarancja

1. Produkty posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie i wynosi 24 miesiące, nie dłużej jednak niż 36 miesięcy od daty produkcji.

2.Wszystkie produkty posiadają gwarancje realizowane bezpośrednio przez producenta. Szczegółowe warunki eksploatacji oraz realizacji gwarancji są określone w instrukcji użytkowania wystawionej przez gwaranta i dołączonej do każdego wyrobu.

3. Gwarancją są objęte usterki spowodowane wadliwymi materiałami, błędami wykonania, braki ilościowe elementów wyposażenia w dostarczonym produkcie.

4. Ujawnione w okresie gwarancji wady produktu (elementu) będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni od momentu akceptacji zgłoszenia. W przypadku zwrotu uszkodzonego produktu (elementu) do Sprzedawcy, należy go dokładnie zabezpieczyć przed uszkodzeniami w transporcie. Reklamowany produkt należy dostarczyć w opakowaniu oryginalnym.

5. Decyzję o naprawie lub wymianie podejmuje Gwarant po dokonaniu oględzin produktu. Jeśli wada jest usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane w drodze naprawy.

6. Gwarancja nie obejmuje następujących wad:
- uszkodzeń mechanicznych, fizycznych, chemicznych spowodowanych siłami i czynnikami zewnętrznymi
- wad powstałych na skutek używania niezgodnego z załączoną instrukcja, przepisami bezpieczeństaw lub niedbałości Klienta
- wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu, pożaru, powodzi lub działania środków chemicznych
- dokonywanie napraw przez osoby nieupoważnione
- wszelkie samodzielne modyfikacje konstrukcji
- stosowanie niewłaściwych środków czyszczących i konserwujących

7. Klient traci gwarancję na produkt, jeśli samodzielnie dokonuje zmian konstrukcyjnych

8. Reklamacje wadliwego towaru (elementu) przyjmowane są pisemnie (listownie, faxem, e-mailem). Wymagany jest krótki opis wady, jeśli możliwe, to zdjęcia defektu, nazwa i data produkcji z etykiety na opakowaniu, dowód zakupu, osoba zgłaszająca oraz telefon kontaktowy i adres (ewent. adres e-mailowy).

9. Prosimy nie montować mebli, jeśli Kupujący stwierdzi wady lub uszkodzenia elementów. Reklamacje z widocznymi śladami montażowymi nie będą uwzględniane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl